långledig

¦ Sharon , Spel , Vardag
Glitter Girl 
Hiya huns!
 
Mitt examensarbete är nu klart och jag fick igår reda på att jag fick VG! Blev förvånad men såklart glad också! N börjar min nya kurs först på måndag så jag tar ledig och passar på att kolla Downton Abbey som jag börjat på. Hoppas bli klar innan måndag!
 
Annars har jag idag varit rätt så produktiv. Har varit och handlat och tvättat och så ska jag baka bröd och laga soppa så ska mamma komma över ikväll. Och så har jag spelat SSO och levlat min nya häst samatidigt som jag kollat DA! Ska kolla klart avsnitet jag är på, sedna laga mat och frsöka hinna läsa några kapitel i min bok The Orphanage of Gods. Eventuellt har jag några fler gifs jag vill fixa från Timmys kommande film A Rainy Day in New York men jag får se hur mycket jag hinner idag. 
 











Kom ihåg mig?