"man ska akta sig för det osynliga sockret, men den här chokladen är ju rätt synlig för mig"

¦ Djur , Kreativt , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Här är lite bilder från de senaste dagarna!
 
Hiya huns!

Nu var det några dagar sedan jag kikade in här! Det har ju kommit upp en del tidsinställda på Soppan och mig, men tänkte jag slänger in en liten update nu lite snabbt när jag har tid!
 
Har ju börjat min praktik denna veckan. Är på plastikkirurgiavdelningen och det har varit intressant än så länge så det kommer säkert bli jättebra även längre fram när jag har egna patienter och så! Har än så länge mest blandat lite antibiotika och hämtat patienter från uppvaket, så inget sådär svårt precis! Kollegorna är i alla fall jättetrevliga, och älskar fika, så jag känner mig väl omhändertagen. Jag äter ju dessvärre inte kolhydrater men tar en clementin eller nåt medan de käkar kanelbullar, haha.
 
Idag var jag även hos Soppan! Solen började skina så jag red ut en sväng. Soppan hade något så in i bombens med energi och taktade hela vägen ner till sjön. Hon började galoppera i backar vi aldrig galoperar i, studsa på stället när jag tog i tyglarna och tuggade frenetiskt på bettet, så jag tänkte att jag kan låta henne sträcka ut längst med sjön men hon total flippade och skenade iväg med mig i en okontrollerad galopp innan jag fick stopp på henne. Så fort jag saktade ner så blev hon helt galen igen och började rusa iväg med mig hemåt (och uppför en satans brant backe) men jag han styra ut henne i buskarna så det hände inget i alla fall... sen galopperade jag henne några varv på grusvägarna istället men ja -  hon var helt galen idag!
 
Nu ska jag alldeles strax sticka till mamma och käka mat! Ikväll ska jag försöka göra lite andra tidsinställda inlägg, med inspiration från pinterest där jag har börjat hänga väldigt mycket! Imorgon ska jag till stallet är planen och så ska jag försöka kolla ikapp mina serier samt läsa lite i min bok som jag kommit ungefär halvvägs på. Vill gärna bli klar med den så jag kan böjra på Harry Potter and the Golbet of Fire som står och väntar på mig i bokhyllan!


Josäfin Andersson    •  

så mysiga bilder!! och Soppan och Amigo verkar ju ha samma personlighets-förändring från dag till dag - jisses!!










Kom ihåg mig?