We are strangers in a strange life

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Foto: Clara Nilsson / Fotograf Clara Nilsson
 
Hiya huns!
 
Idag hade Clara och jag planerat in en foto-dag! Så äntligen kommer det lite nya bilder på mig och Soppan, och som ni ser så har jag också ändrat headern! 
 
Fotograferingen gick väl helt okej. Bilderna blev såklart jättefina men Soppan är Soppan så hon hade lite svårt för att ta fram öronen.. och så hade var hon på världens galnaste humör idag också och det gjorde inte saken mycket lättare... Hon började med att totalstämpla min fot (så nu kan jag nästan inte stödja på foten alls..) och sedan flippade hon totalt och kastade sig i full galopp framåt, för att inte nämna hur hon sparkade med frambenen och gjorde minifolter runt mig hela tiden.. Men jaja, bilderna blev bra så det var väl värt det ;)
 
Nu har jag suttit och redigerat massa bilder så att jag kan fixa tidsintsällda inlägg, men först vill jag spela SSO och sedan ska jag nog kolla film ikväll, så inläggen gör jag imorgon!


Josäfin Andersson    •  

men WOW så snygga bilder!!! trots galen soppan haha










Kom ihåg mig?