En rastlös själ kan aldrig få ro, inte ens i trygghetens famn

¦ Pretty girls , Sharon
 
Hiya huns!
 
I lördags kom jag upp till Esters sommarstuga! Gaby och jag tog kaninerna med oss upp och de bor i en stor bod samt har fått ett utehägn. Än så länge verkar de trivas så det är bra. Vi har plockat lite blåbärsris och maskrosor till dem i skogen vilket de älskar! Klart kaninerna också förtjänar semester, haha!
 
I alla fall.. Vädret ska vara rätt så kasst hela veckan men vi tänker ändå njuta av naturen har vi bestämt. Igår gick vi ut till en gräsäng och jag tog först lite bilder på både Ester och Gaby och sedan tog Gaby några bilder på mig, så de har jag redigerat nu och ska fördela i några tidsinställda inlägg! Aldeles strax ska Ester och jag gå ut i skogen igen och ta lite fler bilder vid en jättefin damm som vi hittade. Har även med mitt stativ så sak försöka ta några bilder med låg slutartid hade jag tänkt och så hade jag hoppats på att kunna ta bilder på stjärnorna men tyvärr verkar det bli rätt molniga nätter.. Men men, vi får väl se helt enkelt!


Ida    •  

Men såå fina bilder!! Älskar dessa dova färger😍 Härligt med många fotoideér på gång, ser jag framemot att se hihi<3 kram

Svar: Åh tack så mycket Ida! Ja äntligen har jag faktiskt massor av ideér, nästan för många haha! vet inte var jag ska börja... :'))
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?