rule number one, is that you got to have fun

¦ Kreativt , Pretty girls , Sharon
 
Hiya huns!
 
Trots att bloggen uppdaterats med tidsintällda inlägg så har jag inte skrivit något nytt inlägg på ett bra tag. Det känns som att jag har något inplanerat varje dag, så det enda jag hinner göra vid datorn är typ att göra mina dagliga uppdrag i spelen jag spelar, sen orkar jag inget mer innan jag slänger mig i sängen och kollar film eller youtube. Men nu känenr jag mig inspirerad, till och med så mycket att jag vill klippa och klistra en massa i Photoshop! Det var ett bra tag sen jag hade det behovet.
 
Igår träffades jag och en gammal klasskompis från gymnasiet för att fota porträtt. Han själv gillar mest att fota just porträtt och det är väl inte precis min starka sida men jag tyckte det var jättekul och ska definitivt göra det fler gånger! Ester fick stå framför kameran och jag tyckte det fungerade super, även om Ester själv inte riktigt känner sig helt bekväm med det (än ;)). Vi var på tre olika locations, och jag kommer bjuda på inlägg från varje. Tog hur många bilder som helst så har verkligen behövt sätta mig ner och sortera ut de jag blev mest nöjd med. Dessutom har jag kvar bilder som jag tog i Småland som jag också måste fixa.. 
 
Senare idag är det F1 race så Ester och Clara ska komma över så ska vi kolla tillsammans. Imorgon ska jag till Soppan och sedan till Halmstad på tisdag med mor. Får se vad jag hittar på min sista (!!) lediga vecka innan jag börjar jobba. Är så galet nervös inför jobb så ni förstår inte! Men det går väl förhoppningsvis vägen!


Josäfin Andersson    •  

Så galet skönt när man känner att det flödar med kreativitet och sug efter att göra något man brukar älska att göra! :D

ALSO så fina bilder!! PLS skaffa en instagram för foto för WOW vad du är duktig!!

Denise Taylor    •  

Bilderna blev ju riktigt snygga!

Amanda (Swedish Passport)    •  

Åh så kul, bilderna blev ju hur bra som helst! :D










Kom ihåg mig?