fotografering i vårsolen

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Foto: Cara Nilsson / Fotograf Clara Nilsson
 
Hiya huns!
 
Igår hade jag min sista dag på min 8-veckors praktik. Så himla skönt att jag är godkänd i den delen också. Har även fått godkänt på 3 av 4 tentor (väntar svar på sista) så nu känns det verkligen som att allt går åt rätt håll. Nästa vecka har jag digital skola (eftersom allt är stängt - tack covid-19) och det ska bli skönt det också. Tror inte jag tänker lämna sängen på åndag ;)
 
Våren verkar vara på väg hit till oss, äntligen. Vi har haft fint väder nu i några dagar vilket varit väldigt skönt, blir så himla mer motiverad till att bara leva när solen skiner och träden har börjat knoppa. Visserligen är det kallt fortfarande men solen värmer ändå en del - skönt!
 
Idag var jag och Clara i stallet tillsammans och fotade i det fina vädret. Som vanligt tog Clara underbara bilder på oss! Soppan var lite galenför att jag taggade på henne lite så att hon stegrade lite. Men sen var hon ändå snäll när jag ville det så det var ju bra. Hon har varit rätt så pigg den senaste tiden men det är väl vårkänslor det också!
 
Bjuder i alla fall på två bilder nu ikväll, sen ska jag fortsätta redigera fler imorgon. Har varit uppe sen klockan 6 imorse så är lagom trött nu och vill bara gå och lägga mig, haha! 
 











Kom ihåg mig?