pinterest-inspo pt. 2

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!

Här får ni en del två av min pinterest-inspo! Just nu sitter jag i sängen på hotellet i Stockholm. Har fått ett rum med riktigt fin utsikt, och solen skiner genom gardinerna så kände mig väldigt inspirerad och tänkte att jag kan lägga upp ett inlägg här! 
 
Åkte upp hit igår, skulle egentligen se Louis spela men eftersom Folkhälsomyndigheterna bestämt att stoppa alla evenemang med över 500 personer så ställdes konserten in och har flyttats till augusti... Men hade redan bokat både tåg och hotell varav inget var återbetalningsbart så bestämde att åka ändå! Tänker att vi går på stan istället och kanske besöker något museeum. Hur som helst är det skönt med en weekend iväg! 
 
Nästa vecka börjar jag min sista praktik-vecka på min bas-placering. Därefter blir det en vecka i skolan med föreläsningar och sedan ska jag ut i akutsjukvården, hemjukvården och sist har jag KUA vilket är en avdelning som styrs av enbart studenter i alla personalkategorier. Sen är det examen! Jag hoppas verkligen att ingen praktik behöver skjutas upp/ställas in eftersom det då riskerar att påverka examen... Vi får väl se!
 











Kom ihåg mig?