A life with love is a life that's been lived

¦ Sharon , Surprise
Jag fick äntligen med mig kameran till stallet, så nu kommer här bilder på min ängel. Håll utkik för fler!


Fotograf - FuckCancer - Tessie    •  

Så vackert djur! :) Väldigt fina bilder också. Jag "ramlade" in här, så jag lämnar ett litet spår efter mig. :) Ha en fin helg.

Svar: Tack så mycket!
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

men HERREGUUUUD vad söt på sista bilden!!

Svar: AhhhH!!!! jag håller med dig!!
Sharon Eden America Hajny

Ida    •  

Men åhhh så himla söt asså!! Och älskar ljuset och färgerna, så mysiga😍😍 Ska försöka fota några nya bilder på mig och Kalle idag, hoppas de kan bli något!! :’)

Svar: Åh tack Ida! Jag blev också nöjd även om solen var rätt stark och kontrasterna blev starka :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?