I am a whole museum of art but you closed your eyes

¦ Sharon , Spel , Vardag
 
Senaste hästen i stallet, Angel Blood
 
Hiya huns!
 
Idag har varit en produktiv (och varm!) fredag. Jag har tvättat, dammsugit, tränat och lämnat av böcker på biblioteket som jag inte längre behöver eftersom jag är klar med ALLT skolarbete! Nu har jag endast en obligatorisk zoom-lektion kvar på måndag och efter det är jag helt klar, så jäkla skönt!
 
Imorgon släpper jag ut de hästarna som fortfarande står inne om nätterna och efter det ska jag följa med Clara och hennes häst Sillen till ett rehab-center där Sillen ska få gå på motionsband med vatten som träning efter hennes operation. Efter det har jag inte så mycket planerat imorgon. Jag tänker att jag tar med mig min kamera och tar lite bilder på Soppan i hagen i alla fall, så att jag får något nytt att lägga upp här! Har ju verkligen inte fotat så mycket som jag velat, och bloggande är under all kritik också...
 
På söndag ska jag först träna med Ester, vi ska gå 1 mil med 15kg packning enligt vårt träningsprogram (så hoppas det är lite svalare) och sen är det mors dag och det ska jag fira hemma hos mamma. Ska äta burritos från ett ställe som gör de bästa burritosarna och sen fika lite hos mamma. Så ser helgens planer ut i alla fall, hoppas ni också får en fin helg!
 











Kom ihåg mig?