en tur utomlands till Ladonien?

¦ Natur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag bestämde Gaby, Ester och jag oss för att åka till Ladonien! Vi har varit i Kullaberg tidigare men ingen av oss har varit i Ladonien och vi ville verkligen se både Arx och Nimis så idag åkte vid dit. Blåste en hel del (ligger ju precis vid kusten) men annars sken solen i alla fall. Men fyfan alltså, vägen dit var katastrof. Rena bergsklättringen. Tog nog minst 30 minuter att komma ner till ingången till landet men tar man fan i båten får man ro den i land, så efter mycket "varför väljer vi att göra sånt här?" och "det här gör vi aldrig mer igen" kom vi fram! Hade med oss matsäck så slog oss ner på en sten och åt sen gick vi runt där lite. Jag trillade en gång (för att jag är klumpig som fan) men annars klarade vi oss mer eller mindre utan några skador. Andfådd som fan var vi däremot, tur vi har friska lungor. Har ni vägarna förbi Ladonien så tycker jag ni ska besöka det! Kullaberg är ju för övrigt väldigt fint, lika så Mölle och Arild som ligger i närheten!


lisebrevik    •  

Så ut som en kjempefin tur! :D

Svar: Tack, det var det verkligen :D
Sharon Eden America Hajny

Ida    •  

Åh så magiskt!! Måste besöka detta asså! Känner mig lite handikappad här i Gbg utan min bil haha, hur tar man sig till ställen utan bil? Haha, men ja parkering här har jag inte riktigt råd med just nu hehe ;)










Kom ihåg mig?