senaste dagarna

¦ Sharon
 
Hiya huns!
 
Jag har varit så oaktiv här, känns som att jag hela tiden gör något så jag hinner aldrig. Sen sist jag dök upp här så har jag i alla fall hunnit ta mig en tur till Båstad, har hälsat på Soppan, kollat Young Royals 2 gånger, börjat se Gåsmamman, kollat ikapp mina andra serier, spelat SSO, umgåtts med vänner, kollat fotbolls EM och jobbat såklart. 
 
Har jobb inplanerat i helgen, och nästa helg bär det av till Göteborg och Liseberg med lillasyster! Ska bli så kul! Hoppas på fint väder. Jaja, nu ska jag ta en tupplur, sen ska jag spela SSO, redigera lite spel-bilder på mina nya hästar och ikväll ska jag till mor och äta tacos! Ska se om jag kan hinna få upp lite tidsinställda inlägg imorgon kväll och på onsdag då jag är ledig!


Ida    •  

Så himla härliga bilder<333 Young Royals är ju såå otroligt bra och omg Gåsmamman, älskar!! Så taggad på den nya säsongen i höst :D Underbart att du ska upp till gbg kommande helg också, bästa staden haha<3 Ska dit nästa helg med tjejerna för att gå på Liseberg, längtar efter min lägga osv :') kram

Ida    •  

Så himla härliga bilder<333 Young Royals är ju såå otroligt bra och omg Gåsmamman, älskar!! Så taggad på den nya säsongen i höst :D Underbart att du ska upp till gbg kommande helg också, bästa staden haha<3 Ska dit nästa helg med tjejerna för att gå på Liseberg, längtar efter min lägga osv :') kram










Kom ihåg mig?