soppan är dräktig!

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya huns! 
 
GLADA NYHETER! Soppan har äntligen tagit sig och där växer en liten mini-soppa i magen! Veterinären sa att allt såg jättefint ut, men hon ska kollas igen om 14 dagar, så hon kommer stanna kvar i Ängelholm till mitten på Augusti! Det passar oss ändå rätt bra, eftersom vi ska iväg de två första veckorna i Augusti. Första veckan till Esters sommarstuga och sedan veckan därpå ska vi åka till Tjeckien, hälsa på släkten och SE MÅNESKIN!! Så hoppas allt går smidigt och att det inte corona eller nåt annat stoppar oss. 
 
Imorgon åker vi till Göteborg! Ska till Liseberg på söndag och är SÅ taggad! Sen väntar mig sista veckan på jobb innan fyra veckors semester!
 


Ida    •  

Men åhh sååå roligt!! Stort grattis och omg håller tummar och tår att allt går bra och sen måste jag komma och fota sötnosen heheh :')) Och åhhh så avundsjuk jag är på att ni ska se Måneskin aeee det hade jag också velat :'D kram

Svar: Åhh ja alltså du MÅSTE komma ner och fota fölis sen när det är dax!!!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?