inreda med böcker

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
1. Yves Saint Laurent Catwalk
2. Slim Aarons: Once Upon a Time
3. The Wes Anderson Collection: The Grand Budapest Hotel
4. The Kinfolk Table Recipes
5. Ibiza Bohemia
6. Patterns of India
7. The Leaf Supply Guide To Creating You Indoor Jungle
8. Peonies
9. Londin in Blooom
10. Slim Aarons: La Dolce Vita
 
Jag ÄLSKAR att inreda min lägenhet - jag har alltid något nytt projekt på gång. Senaste projektet involverade pinnar och acrylfärg och innan dess tillverkade jag "tofssar" av garn. Just nu står uteplatsen i fokus, med våren runt hörnet och solen som skiner hoppas jag kunna ha uteplatsen  planteringsredo till April-Maj.
 
Men under tiden så vill jag tipsa om att inreda med böcker! Det är så snygg och enkelt, men vilken skillnad det gör! Böcker kan finnas överallt. I köket, sovrummet eller vardagsrummet. Ja hallen eller badrummet också om man har en yta över. Det är också väldigt snyggt med olika tidningar, rekomenderar Vogue och Architectural Digest men det viktigaste är att det man inreder med tilltalar en själv, och visar vem som bor i lägenheten! 
 
Jag hoppas kunna ta några nya bilder på lägenheten till bloggen snart, men hur jag än försöker så finns det alltid något som inte känns klart och redo att visas på bild (haha) så det går lite sådär med den planen...
 











Kom ihåg mig?