stenshuvud nationalpark

¦ Kreativt , Natur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Besökte Stenshuvud nationalpark för några veckor sedan. Har inte orkat blogga den senaste tiden, mest velat kolla Outlander med Gaby. Tog Covid vaccinet i fredags och har blivit jättesjuk efter det så denna helgen kändes inget bra för att ta tag i bloggandet heller, men nu fick jag tummen ur och har fixat med bilder i Photoshop och Lightroom. Ska försöka lägga upp dem i tidsinställda men måste hitta lite rubriker till dem då jag har brist på det haha! 
 
Har även börjat inreda vår uteplats så ska se om vi ska planera lite mer med vilka krukor vi vill ha, vilka blommor och så kanske jag kan hämta parasollen vi besällt idag också, men vi får se! Skatteåterbäringen kommer ju också och jag får tillbaka en hel del. Ska lägga undan det så jag kan köpa mig en ny Mac (stationär) eftersom den jag har nu är flera år gammal och jag undviker att både sitta med PS, LR och spela SSO på den då den är så jäkla långsam och jag bara blir irriterad på den. Hoppas ni får en fin söndag!
 
 











Kom ihåg mig?