inte en dag för tidigt

¦ Photoshop , Redigering , Sharon
 Min arbetsyta!
Hiya huns! 
 
Igår köpte jag mig ÄNTLIGEN en ny stationär dator. Det självklara valet var såklart en från Apple men jag velade lite på skärmstorleken, men tänkte tillslut att jag inte ville ha en mindre skärm än tidigare, så det blev en 27" som är helt fantastik. Min förra dator var en Acer från medeltiden som jag inte kunde kalibrera skärmen på samt att den lutade i en vinkel (som inte gick att ändra) så allt fick en svagt rosa ton. Inte så kul att redigera bilder på den kan jag säga. Hur som helst så är jag så sjukt nöjd! Kan också äntligen spela SSO utan att det fryser eller hör och häpna; ha igång Spotify samtidigt som jag spelar/redigerar, haha! 
 
Så jag har, för att fira, gjort en ny header till bloggen. Denna skärmen är 5k skärm och otroligt stor så den förra headern va bra suddig. Vill också säga att jag vet om att content+side är förskjutet till vänster sida på stora skärmar som denna, men det ser ut som det ska på mindre skärmar som är den vanligaste storleken. Så ifall någon annan har bloggens innehåll lite åt vänster, sorry ni får leva med det. Jag orkar inte göra en responsiv design, inte inom närmaste framtiden i alla fall!
 


Julia    •  

Vilken fantastisk dator du köpt! Och jag måste också säga att jag äääälskar din design. Hela designen är ljuvlig, headern som är ny är extra kul och livfull

Svar: Tack så jättemycket Julia!
Sharon Eden America Hajny

Ida    •  

Alltsååå vilken lycka!! Apple och Mac är ju det finaste vi har<33 Förstår att du är nöjd, once you go mac you never go back hahah :'))

Svar: Ja!! Finns inga nackdelar med den ;))
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?