senaste veckorna

¦ Kreativt , Sharon , Stallet , Vardag
 

Hiya Huns!

 

Slänger upp lite bilder från de senaste veckorna. Är sjukskriven igen och ska börja gå i terapi för min GAD diagnos, har fått nya mediciner både antidepp och mot sömnen. Mår väl något bättre men har sovit hemskt dåligt de senaste nätterna så är väldigt trött. 

 

Jag har i alla fall spenderat min tid med att försöka inte stressa över vardagliga saker, läst böcker, spelat mycket SSO, redigerat i PS och varit hos Soppan och även hos en Irish Cob som jag hjälper till att rida in, hennes föl är på bilden, hur gullig! 

 

Kalas har det också varit och målarkursen jag går på med mor och Gaby fortsätter. Som ni ser på bilden att jag valt att måla en färgglad papegoja! Har så mycket jag vill måla nu, så ska införskaffa mig ett staffli och sedan kan jag sälja mina verk för flera tusen ;) Nej men skämt åt sido, det är så avkopplande att måla så det är definitivt något jag kommer fortsätta göra även hemma. Har också hunnit kolla lite film, Alice Through The Looking Glass och The Nightmare Before Christmas. Älskar Tim Burtons filmer!! och vad passar inte bättre än en halloween film när hösten kryper runt hörnet!

 

Idag kommer vänner hem till mig och jag ska bjuda på middag. I helgen ska jag till pappa och så ska vi till skogen och plocka svamp med mor! Önskar er alla en fin vecka!

 


Ida    •  

Åh hoppas terapin hjälper och likaså de nya medicinerna, hoppas du har kunnat sova bättre också<3 Så härliga bilder iallafall och så sött föl! Så roligt med målarkurs oxå!! Måla/rita är något jag veeerkligen hade velat kunna eller bli bättre på, men blir så arg för att de inte blir så fint som jag vill haha :') Superfin målning på papegojan!!<3 kram

Svar: Tack Ida! Jag mår faktiskt bättre med de nya medicinerna men sömnen är inte alltid helt på topp än.. <3
Sharon Eden America Hajny

Josefin    •  

Åh vad jag hoppas att terapi och mediciner kommer att hjälpa, är så fruktansvärt att må så dåligt och inte får någon sömn hur trött man än är. Jag brukade ha på en comfort-serie på i bakgrunden på låg volym och sen hjälpte propavan för att få ordning på sömnen igen, men är ju så galet olika för alla. Hoppas du får någon hjälp snart iallafall ♥♥

Svar: Åh Josefin!!! ja sömnen är ju så viktig för att allt annat ska fungera.. använder mig av appen Calm eller Storytell som fungerar ibland. Ja, med just mediciner är det ju så olika vad som hjälper vem, men jag hoppas att det löser sig för mig också tillslut <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?