Uppdatering på livet!

¦ Sharon , Surprise , Vardag
En gammal bild på Soppan och mig från 2018.. Den fick sig ett upplyft! 
 
Hiya huns!
 
Oj oj! Nu har bloggen ekat tomt ett tag. Jag har helt enkelt inte haft orken att blogga, brukar tyvärr bli så dessa månaderna på året.. Men jag lever och mår bra och livet rullar på. Jag jobbar som vanligt, har lyckats ha semester ett par dagar, vi har påbörjat renovering hemma och jag har fotat massa Bullisar. Soppan mår fint och börjar bli rund och go', hon har blivit av med bakskorna och fått sin nästsista EHV vaccinspruta så det börjar verkligen kännas som att fölet närmar sig. Har kollat hela The Withcer serien och planerar nu på att lösa böckerna. På ridskolan rider jag min favorithäst Wersja och jag tycker att det går bättre och bättre för varje gång. Har tyvärr inte kunnat muta med mig någon annan på senaste, men hoppas någon vill med snart och ta några ordentliga bilder på oss så att ni också kan få se henne! Hon är tyvärr inte till salu (har frågat eftersom vi hade velat köpa henne hah) så jag får nöjja mig med att rida henne på söndagar och vänta och se ifall de ändrar sig! 
 
Det är väl en ungefärlig sammanfattning på mittt Januari och fram tills nu. Under v. 8 ska Gaby och jag vara hundvakt och Bullen Anita (som jag fotade i våras förra året, samt nu hennes valpar) och det ska bli jätteroligt! Så då blir dett förhoppningsvis ännu fler bulle bilder!
 











Kom ihåg mig?